Kwiatowe informacje

środa, 28 marca 2018

Planer

 Witajcie Kochani,
pora na kolejną inspirację dla ScrapAndMe z przepięknych papierów Romantic Garden
Niektórzy z Was widzieli już mój planer, który ozdobiłam tymi właśnie papierami.  Tym razem także planer ale powstał od początku do końca w mojej pracowni. Począwszy od wykonania okładek (papiery zostały zalaminowane) poprzez wydruki stron do wypełniania aż do wykonania przekładek miesięcznych. Na przekładkach znajduje się oczywiście wiele kieszeni i schowków, które pomieszczą niezbędne zapiski :).
Zapraszam serdecznie.

















Pozdrawiam serdecznie Ewa
 

Do wykonania planera wykorzystałam:

http://scrapandme.pl/kategorie/458-zestaw-papierow-romantic-garden-part-1.html



Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

1 komentarz:

  1. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń